נשיא ארה"ב הודיע: חיסלנו בקאבול את מנהיג אל-קאעידה

    שלמה ריזל 1 Comment on נשיא ארה"ב הודיע: חיסלנו בקאבול את מנהיג אל-קאעידה

    ביידן הביע תקווה שהחיסול "יביא לסגירת מעגל נוספת למשפחות הקורבנות של פיגועי ה-11 בספטמבר"

    21:45
    08.05.24
    נתי קאליש No Comments on עדות אישית: "הרב משה הלל אמר בביטחון: תעלו למירון בשמחה רבה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מנהיג אל-קאעידה וממייסדי הארגון, איימן א-זוואהירי, חוסל בסוף השבוע האחרון בקאבול (אפגניסטן) במבצע של ה-CIA האמריקני על ידי טיל מונחה שנורה ממל"ט.

    נשיא ארצות הברית, ג'ו ביידן אישר הלילה (בין שני לשלישי) בנאום מיוחד שנשא את חיסול של מנהיג אל-קאיעדה א-זוואהירי: "הצדק נעשה, מנהיג הטרור כבר לא איתנו, אנחנו אף פעם לא נכנעים". ביידן הביע תקווה שהחיסול "יביא לסגירת מעגל נוספת למשפחות הקורבנות של פיגועי ה-11 בספטמבר".

    חיסולו של א-זוואהירי בוצע באמצעות טיל ה-RX9 "טיל הנינג'ה". הטיל, שנולד מגרסה של טיל הלפייר, מצוייד ב-6 סכיני ענק שמאפשרים לו לפגוע במטרה בצורה מדוייקת מבלי לפגוע בסובבים.

    שגריר ישראל לאו"ם גלעד ארדן הגיב הבוקר: "לילה חשוב במלחמה בטרור. ארה״ב חיסלה הלילה את מנהיג ארגון הטרור המתועב אל-קאעידה, איימן א-זוואהירי, ומסתערבי מג״ב יחד עם סיירת הנח״ל- לכדו את ראש הג׳יהאד האסלאמי בשומרון, בסאם א-סעדי וחיסלו מחבל נוסף. ישראל וארצות הברית נלחמות יחד, יום יום, בטרור האסלאם הקיצוני ומחבליו והישגים חשובים כמו הלילה, מעבירים את המסר הברור: ידנו הארוכה תגיע אל כל מחבל בזוי ולכל חור בו הוא מסתתר. הצדק ייעשה והחשבון ייסגר. את הנחישות הזו שלנו למגר את הטרור אמשיך לבטא מעל כל במה באו״ם".



    1 תגובות

    מיין תגובות